diumenge, 29 d’abril del 2012

La directiva de l’Europa estudiarà la continuïtat de Pedro Dólera a la banqueta

Podeu llegir la notícia fent click en aquest enllaç:

La directiva de l'Europa estudiarà la continuïtat de Pedro Dólera a la banqueta

L’entrenador europeista ha posat el seu càrrec a disposició de la directiva després de presentar la dimissió al final del partit d’aquest matí, en què l’equip ha tornat a caure a casa contra el Balaguer

El president Guillaume de Bode, atén a les preguntes de BTV després del partit // CARLES GARCIA


Després que l’Europa hagi caigut per 0-2 contra el Balaguer en un partit dramàtic per a la salvació de la categoria, l’entrenador escapulat, Pedro Dólera, ha presentat la seva dimissió i ha deixat en mans de la directiva el futur del primer equip gracienc a falta de tres jornades per finalitzar la temporada.

Durant la roda de premsa, el tècnic ha afirmat que “no sóc el típic entrenador que aguantaré a la meva cadira per tenir dos anys firmats. Jo estic aquí perquè m’han triat i per fer-ho bé” i que “com he dit mil vegades, jo no estic aquí per fotre el projecte enlaire. Jo estic aquí per ajudar. I si el públic està en contra de l’entrenador, si aquest és el problema, Pedro Dólera deixarà de ser l’entrenador de l’Europa.” A la pregunta de si dóna per fet que marxarà ha assegurat que “podria ser. Ara depèn del presi” i ha conclòs dient que “no espero que ningú et posi flors, ni que ningú et doni petons per allà per on passes, però sí que sé el que hem treballat per arribar aquí”.

L’entrenador ha abandonat la sala de premsa emocionat i acompanyat pel segon entrenador Dani Contreras i el preparador de porters Toni Ribas. Tot seguit, el president del club, Guillaume de Bode, atenent a les preguntes dels companys de Barcelona Televisió, ha reconegut que el tècnic ha presentat la seva dimissió i que es reuniran aquesta mateixa tarda i demà al matí, en junta extraordinària, per prendre una decisió que, segons ha dit, “no depèn exclusivament de mi”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada